Όμως η δέσμευση της Nestlé δεν λύνει το πρόβλημα γιατί θα συνεχίσει να αγοράζει έμμεσα από την Sinar Mas μέσω άλλων ενδιάμεσων προμηθευτών.
Δείτε το video
Γι αυτό και χιλιάδες καταναλωτές από όλο τον κόσμο συνεχίζουν να διαμαρτύρονται με e-mails, τηλεφωνήματα και μηνύματα στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook. Ένας ακόμα λόγος που ξεσήκωσε τον κόσμο ήταν η αντίδραση της Nestlé στο βίντεο 'Have a break?' και ο κακός χειρισμός στα σχόλια του κοινού στο Facebook.
Η Nestlé διεκδίκησε να αποσυρθεί το βίντεο-παρωδία της Greenpeace για το Kit Kat , προϊόν της Nestlé, από το YouTube λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον κόσμο να το βλέπει. Πολλοί το ξανανέβασαν, αποφασισμένοι να κάνουν γνωστό το θέμα και να πιέσουν τη Nestlé να αλλάξει πολιτική.
Μέχρι στιγμής, πάνω από 670.000 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν δει το βίντεο και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται.
Μέχρι στιγμής, πάνω από 670.000 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν δει το βίντεο και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται.
Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει την έντονη κριτική, η Nestlé κυκλοφόρησε ένα κείμενο με τίτλο «Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το Φοινικέλαιο», στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η δέσμευσή της να χρησιμοποιεί μόνο «Πιστοποιημένο Φοινικέλαιο Βιώσιμης Παραγωγής» μέχρι το 2015.
Όμως αυτό και πάλι δε λύνει το πρόβλημα γιατί το 2015 θα είναι πολύ αργά. Τα δάση της Ινδονησίας κινδυνεύουν ήδη και καταστρέφονται με τον ταχύτερο ρυθμό σε όλο τον κόσμο, κάτι που χάρισε στην Ινδονησία ένα θλιβερό βραβείο: η Ινδονησία κατάφερε να αποκτήσει το Ρεκόρ Γκίνες ως η μόνη χώρα που χάνει το 2% των δασών της κάθε χρόνο. Παγκοσμίως, η ζήτηση για φοινικέλαιο έχει αυξηθεί τόσο πολύ που οι εταιρείες που το εμπορεύονται ισοπεδώνουν όλο και μεγαλύτερες εκτάσεις δάσους στην Ινδονησία με σκοπό να το μετατρέψουν σε φυτείες για την παραγωγή φοινικέλαιου. Το φοινικέλαιο χρησιμοποιείται σε πολλά προϊόντα όπως τρόφιμα, καλλυντικά και βοικαύσιμα.
H Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων σε όλο το κόσμο και χρησιμοποιεί φοινικέλαιο για μια μεγάλη γκάμα προϊόντων. Η ίδια η εταιρεία ομολογεί πως έχει σχεδόν διπλασιάσει την ετήσια χρήση φοινικέλαιου μέσα στα τελευταία τρία χρόνια. Άρα, λόγω μεγέθους και επιρροής, οι αποφάσεις της παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.
Όμως, προϊόντα της Nestlé εξακολουθούν να περιέχουν φοινικέλαιο από κατεστραμμένα δάση, παρά την υπόσχεσή της πως ακυρώνει τα συμβόλαια με τη Sinar Mas, γιατί άλλοι προμηθευτές της Nestlé αγοράζουν φοινικέλαιο από τη Sinar Mas.
No comments:
Post a Comment